بهترین نرم افزار های موبایل

زهیر

زهیر

زهیر

+ نوشته شده توسط زهیرموسوی از مشهد در دوشنبه بیست و هفتم آذر 1385 و ساعت 12:11 | یک نظر

با پیشرفت روز افزون فن آوری ارتباطات دسترسی منابع اطلاعاتی و علمی و خبری و حتی سرگرمی روز دنیا امری بسیار عادی گشته به گونه ای افراد با دتسگاهی چند اینچی و بشقابی چند ده سانتی قادر به دریافت هزاران شبکه متنوع در زمینه های گوناگون از سرتاسر دنیا و با اخهتلاف زمانی تنها چند ثانیه اندک دریافت نمایند. با گسترش بیش از پیش استفاده و آشنایی تمامی ملت ها و افراد به اینترنت، این ابزار گسترده ارتباط جمعی، اکثر شبکه های رایگان و مفید ماهواره ای اطلاعات خود را به صورت زنده و همزمان با پخش بر روی ماهواره های مختلف فضایی، بر روی اینترنت به اشتراک برای علاقمندان و بینندگان شبکه خود می گذارند تا در صورت دسترسی نداشتن به دستگاههای دریافت، از طریق اینترنت برنامه های آنها نمایش داده شود.

Online TV Player نام نرم افزار بسیار مفیدیست که در خود توانسته قابلیت پخش شبکه ماهواره ای همراه با لیست طبقه بندی شده ی بیش از 850 شبکه ی تلویزیونی و تصویری ماهواره ای در زمینه های گوناگون علمی، خبری، ورزشی، سرگرمی، کودکان و ... را در خود بگنجاند. علاوه بر این بعد وسیع دریافت شبکه های متنوع تلویزیونی،Online TV Player قادر به دریافت بیش از 1500 شبکه ی زنده ی رادیویی از سرتاسر دنیاست . این شبکه ها می توانند شامل شبکه های ماهواره ای کشور ها، شبکه های داخلی، استانی و خصوصی باشند. برای مثال در دیتابیس قدرتمند این نرم افزار 38 شبکه ی مختلف داخلی استانی و ملی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد !

بنابراین با یک کلیک ساده شما به قابلیت دسترسی به این تعداد بالا از شبکه های زنده دنیا در زمینه های گوناگون و بدون پرداخت هیچ هزینه و سخت افزار جانبی هستید !

ویژگی های کلی نرم افزار Online TV Player در یک نگاه :

دریافت بیش از 850 شبکه ی تلویزیونی رایگان در زمینه های مختلف از 100 کشور دنیا. ( شامل 38 شبکه ی ملی، ماهواره ای و استانی داخلی ایران)

دریافت بیش از 1500 شبکه ی رایگان رادیویی در زمینه های مختلف از 120 کشور دنیا.

دریافت رایگان برنامه های سرگرم کننده، علمی، خبری، ورزشی و ...

محیط ساده و استفاده آسان از نرم افزار

بی نیاز از هر سخت افزار جانبی

سازگاری با فرمتهای رایج پخش زنده اینترنتی

حدود 70 پوسته زیبا برای تعویض ظاهر و زیباتر ساختن محیط نرم افزار

لیستی طبقه بندی شده از تمامی شبکه های رادیویی و شبکه های تلویزیونی بر اساس نام کشور ها.

نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای این نرم افزار در سیستم :

سیستم عامل ویندوز Windows XP, 2000, 98 .

RealPlayer 6 و بالاتر و Microsoft Media Player 7 و بالاتر.

Download Online TV Player v3.0.0.9.0.0www.windows.blogfa.com

+ نوشته شده توسط زهیرموسوی از مشهد در دوشنبه بیست و هفتم آذر 1385 و ساعت 11:58 | نظر بدهید
به منظور ایجاد فرهنگ سازی در جریان SMS کشور و ترغیب مردم برای استفاده از سرویس‌‏های ارزشfree sms افزوده تلفن همراه، مشترکین با مراجعه به سایت SMS2HIM.COM می‌‏توانند 500 SMS رایگان ارسال کنند.
علیرضا احمدیان، مدیر عامل رهیاب پیام رسان (اپراتور اول SMS کشور)، با بیان این مطلب گفت: "این حرکت به منظور استفاده صحیح از SMS به عنوان ارزش افزوده شکل گرفته است."
وی، با بیان این که مخابرات در ارائه مجوز سرویس ارزش افزوده تلفن همراه به سه شرکت خصوصی هیچ کمک موثری انجام نداد، یادآورشد: مخابرات عملا اپراتورهای SMSکشور را به سمت SMSهای تبلیغاتی سوق داد، چرا که بنا به قرارداد این سه شرکت ماهانه باید مبلغ مورد نظر را به مخابرات پرداخت کنند و از آنجایی که عرضه خدمات دیگر به صورت SMS در میان مردم جا نیافتاده است، شرکت‌‏ها به سمت SMSهای تبلیغاتی حرکت کرده‌‏اند.
احمدیان، SMSارزش افزوده را حامل پیام ارزشی عنوان کرد و با بیان این که اطلاعات مهم از طریق SMS می‌‏تواند انتقال یابد، گفت: SMSابزاری است که می‌‏تواند در اختیار همه رسانه‌‏ها و مشاغل قرار گیرد.
مدیر عامل رهیاب ،‌‏با اشاره به ارائه خدمات مختلف از طریق SMS، خاطرنشان کرد: به زودی لیستی از شماره تلفن‌‏های مختلفی که خدمات را به صورت SMS ارائه می‌‏دهند، به مشترکین تلفن همراه اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ، از جمله این خدمات به فرهنگ لغت، اوقات شرعی، هواشناسی، قرآن، ارائه برنامه‌‏های سینما و تئاتر اشاره کرد و گفت: این خدمات به صورت رایگان از طریق SMSدر اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
احمدیان، با بیان این که با ارسال 500 SMSرایگان انگیزه قوی در بین مشترکان تلفن همراه ایجاد می‌‏کنیم تا عادت کنند از SMS های ارزشی افزوده استفاده کنند، یادآورشد: ماهانه حداقل 50میلیون تومان هر یک از اپراتورهای SMS کشور به مخابرات هزینه پرداخت می‌‏کنند که این میزان هزینه برای ارسال حداقل 5میلیون SMS در یک ماه خواهد بود.
وی افزود: مشترکین تلفن همراه می‌‏توانند با استفاده از SMSدر وقت و هزینه رسیدن به خدمات مورد نظر صرفه جویی کنند.

SMS 2 HIM

+ نوشته شده توسط زهیرموسوی از مشهد در جمعه هفدهم آذر 1385 و ساعت 11:35 | 2 نظر

دومین مجانی coo.ir

کسانی که وبلاگ دارند می تونند برای دریافت دومین رایگان به سایت فارسی  www.freedomain.coo.ir در ضمن این دومین به این صورته که مثلا اگه اسم وبلاگ شما blog باشه آدرس جدید شما می شه WWW.blog.coo.ir برای ثبت نام کافیه به سایت www.freedomain.coo.ir رفته در کادر بالای سایت در جای

logo of freedomain.coo.ir
 خالی آدرس جدید وبلاگتون رو بنویسید و بروی    کلیک کنید بعد در صفحه ای که باز می شود یا بهتون می گه این دومین ثبت شده یا می گه نشده اگه نشده باشه می تونید با کلیک بروی ثبت دومین آدرس رو ثبت کنید ولی اگه شده باشه باید یه دومین دیگه رو انتخاب کنید.
+ نوشته شده توسط زهیرموسوی از مشهد در جمعه هفدهم آذر 1385 و ساعت 11:34 | یک نظر

Ai Roboform نرم افزار کوچک هوشمند و جالبی از شرکت Siber Systems برای مدیریت قدرتمند تمامی رمز های عبور شما در محیطی امن است که به صورت خودکار و هوشمند قادر به وارد کردن اتوماتیک آن ها در زمان نیاز می باشد. این کار از لحاظ امنیتی بسیار مفید بوده و مانع انتشار رمز های عبور شما در برابر چشمان افراد و همچنین موجب نگخداری هرچه بهتر و امن تر از کلمات عبور محرمانه شماست. این دو ابزار قدرتمند و مفید در کنار یکدیگر نرم افزاری را خلق کرده اند که تا کنون به دلیل منحصر به فرد بودنش از بسیاری وب سایت های برتر نقد نرم افزار دنیا رتبه های بالا و افتخارات فراوانی را کسب کرده است . در ادامه با برخی ویژگی های نرم افزار Ai Roboform بیشتر آشنا می شویم .

برخی فواید و قابلیت های نرم افزار Ai Roboform :

- ذخیره اطلاعات و پسوردهای مکان های مختلف و مورد نیاز شما که بلافاصله با وارد کردن سریع، امن و خودکار رمز های عبور .

- پر کردن خودکار فرمها تنها توسط یک کلیک و بدون نیاز به فشردن حتی یک کلید !

- کدگذاری قدرتمند بر روی پسورد ها که موجب حفظ امنیت هرچه بالاتر آنها می شود .

- خلق رمز عبور جدید و غیر تکراری و سخت قابل حدس به طور خودکار از داخل محیط نرم افزار .

- جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی با وارد کردن پسورد ها به صورت هوشمند در وبسایتهای واقعی آنها.

- ممانعت از سرقت اطلاعات توسط جاسوس ها و Keylogger ها که به ثبت کلید های تایپ شده و جاسوسی می پردازند .

- تهیه BackUp و نسخه ی پشتیبان از از پسوردها در مکانی امن .

- قابلیت جستجو در میان پسوردهای ذخیره شده .

www.windows.blogfa.com دانلود کنید نسخه ی 6.84 را با حجم 2.3 مگابایت
+ نوشته شده توسط زهیرموسوی از مشهد در جمعه هفدهم آذر 1385 و ساعت 11:33 | نظر بدهید
http://zoheir2005.blogfa.com/






http://zoheir2005.blogfa.com/



http://zoheir2005.blogfa.com/




+ نوشته شده توسط زهیرموسوی از مشهد در جمعه هفدهم آذر 1385 و ساعت 11:11 | نظر بدهید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد